JPO Cliëntenlogin veilig mailen volgens AVG
Sinds de invoering van de AVG is iedere zorgprofessional verplicht om alle privaygevoelige communicatie via een veilige toepassing te doen. Wij leveren daarvoor de meest eenvoudige en de meest goedkope oplossing; de Cliëntenlogin Mail. Inmiddels maken meer dan 250 praktijken hier gebruik van. De Cliëntenlogin wordt o.a. door de LVVP en de VGCt in vergelijkende onderzoeken met andere oplossingen zeer goed beoordeeld.
Met de Cliëntenlogin mail kunt u eenvoudig in een veilige omgeving
- Berichten sturen/ontvangen (e-consult)
- Bestanden delen
- Kopiëren van alle data van een cliënt naar uw dossier
- 7 dagen per week ondersteuning vragen en ontvangen
- Cliënten delen en overdragen met collega's in uw praktijk.
-
Behandelaars kunnen onderling en met andere zorgprofessionals berichten sturen en bestanden delen
- Veilige koppeling vanaf website naar Cliëntenlogin mogelijk voor contact/aanmeldformulieren (extra module)
Kosten
- Bij < 15 behandelaren 13,45 per behandelaar maand
- Bij meer dan 15 behandelaren 11,45 per behandelaar per maand
Daarnaast betaalt u eenmalig €50,- set-up per contactpartner (meestal de praktijk).
Voor de koppeling met uw website betaald u eenmalig 25,- en daarna 1,50 per maand extra. Hiermee kunt u veilig in de inhoud van ingevulde contact- en aanmeldformulieren op uw praktijkwebsite in uw Cliëntenlogin laten komen (
U kunt de Cliëntenlogin Mail altijd kosteloos en geheel vrijblijvend 1 maand uitproberen.